S5, A14: När Alicia ombeds vara huvudtalare på American Bar Association-konferensen i New York City hämtar hon inspiration från sitt förflutna. Samtidigt fortsätter tävlingen med Diane och Will när Alicia och Cary kämpar för att ansluta sig till en kraftfull advokat från New York.