Rap Battlefield A Fly in a Spiderweb
S1, A2: León träffar Elche som hjälper honom med rimmen. Andy har en arbetsintervju, men är nervös över hur han kommer att uppfattas. Rafaela får veta att León anmält henne till tävlingsserien och säger åt honom på skarpen.