Rap Battlefield
León och Rafaela vill tävla i freestyling. Tillsammans ska de besegra sina konkurrenter och övervinna sina egna hinder. Andy ska hjälpa dem att ta sig fram i de sociala mediernas värld.
León återvänder till Buenos Aires efter att ha rymt hemifrån. Han återförenas med sina barndomsvänner Rafaela och Andy. De går på rapbattle och León bestämmer sig för att han själv vill tävla.
A Fly in a Spiderweb
León träffar Elche som hjälper honom med rimmen. Andy har en arbetsintervju, men är nervös över hur han kommer att uppfattas. Rafaela får veta att León anmält henne till tävlingsserien och säger åt honom på skarpen.
Rafaela och León ska få vara med i tävlingsserien och attraktionen mellan dem växer. Trama erbjuder León att träna med honom. Det första battlet närmar sig och León anstränger sig för att hinna dit i tid.
Moro stöter på Andy medan de jobbar ihop. León och Rafaela kommer varandra närmare. Det andra battlet närmar sig, och León har svårt att ta sig dit.
León får veta att Matías blir hotad av folk han är skyldig pengar. Moro sinkar Andy på kontoret, och saker och ting tar en förfärlig vändning. Det är dags för sista battlet, och Rafaela och León kysser varandra passionerat.