Rap Battlefield The Return
S1, A1: León återvänder till Buenos Aires efter att ha rymt hemifrån. Han återförenas med sina barndomsvänner Rafaela och Andy. De går på rapbattle och León bestämmer sig för att han själv vill tävla.