Rap Battlefield The Last Man
S1, A6: León får veta att Matías blir hotad av folk han är skyldig pengar. Moro sinkar Andy på kontoret, och saker och ting tar en förfärlig vändning. Det är dags för sista battlet, och Rafaela och León kysser varandra passionerat.