SHE Must Be Obeyed
Siyanbola Adewale (SHE) är en stor Afrobeats-stjärna som framstår som ödmjuk och strävsam, men egentligen är hon arrogant, snål och manipulativ. SHE törstar efter rampljuset och gör allt för att förbli relevant. Hennes intriger går till slut för långt och en av hennes mörkaste hemligheter uppdagas, vilket sätter allt hon slitit för på spel och nu riskerar hon att förlora allt.