Janet Jackson
En unik dokumentärserie om superstjärnan Janet Jackson, från en barndom i strålkastarljuset, som yngsta syskonet i familjen Jackson, till en artist som gått sin egen väg. Här berättar hon själv om sitt liv och karriärens toppar, dalar och skandaler.