SHE Must Be Obeyed Desperat/Rättvisa
S1, A5: Efter att hennes skandalösa videor blir virala är SHE rosenrasande på sitt PR-team. Adaeze slipper undan Livinus kontroll, men förråds av sin vän. Samtidigt börjar SHE:s värld kollapsa när hon drabbas av en dålig nyhet efter den andra. Mot alla odds är SHE ändå fast besluten att bevara sin hemlighet. En dramatisk konfrontation stundar.