S1, A1: Den före detta konståkaren Tsukasa Akeuraji förföljs av sina misslyckade provåkningar. När han träffar den självlärda Inori Yuitsuka föreslår han att hon ska gå med i en riktig konståkningsklubb. Tyvärr har flickans mamma andra idéer, och det är upp till Tsukasa att få henne att ändra sig.