Big Sky A Good Day to Die
S1, A5: Jenny och Cassie befinner sig i en kamp mot klockan för att komma närmare Legarski, när han och Ronald gör sig redo att flytta på flickorna. Jerrie gör ett sista försök att övertala Ronald att släppa dem. Cassie besöker Merilee för att fråga ut henne om hennes man.