Big Sky
Danielle och hennes syster Grace blir kidnappade av en lastbilschaufför vid en avsides del av motorvägen. Privatdetektiverna Cody Hoyt och Cassie Dewell letar efter systrarna.
Nowhere To Run
Cassie och Jenny fortsätter att leta efter de saknade flickorna. Danielle, Grace och Jerrie planerar sin flykt.
Cassies misstänksamhet mot Legarski växer efter en hotfull diskussion dem emellan. Grace gör framsteg i flickornas försök att nå friheten. Helen konfronterar äntligen Ronald om hans allt märkligare uppförande.
Missnöjda med utredningens gång sedan flickornas försvinnande börjat skapa rubriker tar Cassie och Jenny tar saken i egna händer. Danielle och Jerrie tar hand om Grace, som fattar ett smärtsamt beslut i ett försök att rädda dem alla.
Jenny och Cassie befinner sig i en kamp mot klockan för att komma närmare Legarski, när han och Ronald gör sig redo att flytta på flickorna. Jerrie gör ett sista försök att övertala Ronald att släppa dem. Cassie besöker Merilee för att fråga ut henne om hennes man.
Efter att Jenny och Cassie får veta sanningen om Codys öde, bestämmer de sig för att leta efter Ronald; Merilee har svårt att acceptera att hon inte riktigt kände sin man; Helen får veta mer om vad hennes son har gjort på sistone.