Bumbibjörnarna A Gummi by any other name
S1, A6: Bubbi gör en magisk hatt till Beebob som kan förvandla hennes utseende till vilken person hon vill, bara genom att säga personens namn. Hon förvandlas till prinsessan Kira. Den riktiga Kira kidnappas av prins Igor.