Agents of S.H.I.E.L.D. A Hen in the Wolf House
S2, A5: Coulsons team står inför den vackra och livsfarliga Bobbi Morse - säkerhetschef för Hydra. Under tiden tvingar Skyes far Raina att hjälpa honom att återförenas med sin dotter till varje pris.