Young Sheldon A House for Sale and Serious Woman Stuff
S3, A19: När Sheldon får veta att huset intill är till salu ger han sig tusan på att hitta de perfekta grannarna. Missy är kluven när hon tvingas kasta mot sin pojkvän i basebollmatchen.