A Little Romance
S1, A2: Phil använder Hollys assistent för att hjälpa honom att få en stjärnjockey som klient, men han har siktet inställt på ett större byte. Haskel övertalar Stuart att sälja sentimentala minnessaker från sitt äktenskap, men Stuart har svårt att släppa taget.