The Exes
A Little Romance
Phil använder Hollys assistent för att hjälpa honom att få en stjärnjockey som klient, men han har siktet inställt på ett större byte. Haskel övertalar Stuart att sälja sentimentala minnessaker från sitt äktenskap, men Stuart har svårt att släppa taget.
Holly, fast besluten att hitta en dejt åt Stuart, presenterar honom för en kvinna som visar sig vara ett riktigt proffs. Haskell fejkar en fantastisk livsstil åt sig själv på nätet för att överträffa sin ex-fru.
Phil krånglar till sitt affärs- och privatliv när han får ihop det med Stuarts tandsköterska. Samtidigt tar Eden med sig Hollys kläder ut på äventyr.