Is This Thing On?
När äktenskapet sakta faller sönder ställs Alex (Will Arnett) inför medelåldern och en kommande skilsmässa och söker en ny mening på New Yorks komediscen, medan Tess (Laura Dern) konfronterar uppoffringarna hon gjort för familjen. Detta tvingar dem att navigera delat föräldraskap, identitet och frågor om kärleken kan ta en ny form. Regi av Bradley Cooper, manus av Bradley Cooper, Will Arnett och Mark Chappell. Story av Will Arnett & Mark Chappell & John Bishop. I “Is This Thing On?” spelar även Andra Day, Bradley Cooper, Amy Sedaris, Sean Hayes, Christine Ebersole, Ciarán Hinds och Scott Icenogle.