A Loaf of Bread and a Grand Old Flag
S2, A16: Saker och ting spårar ur när Sheldon bojkottar sitt favoritbröd och hamnar i lokalnyheterna. Georgie ger Veronica en axel att gråta mot när hon blir dumpad av sin pojkvän.