The Cleaning Lady A Mother's Mission
S1, A6: Efter sammandrabbningen med gränspolisen är Fionas och Thonys relation ansträngd till följd av Thonys lögner. Arman utnyttjar Thonys relation med Garrett för att förse FBI med information.