The Cleaning Lady
Thony står inför en hjärtskärande motgång i Lucas behandling och tar i desperation saker i egna händer. Men när en potentiell donator vägrar ställa upp vänder hon sig till Arman, som genast får saker att hända.
När städningen av en partybuss tar en oväntad vändning – och Garrett försätter Thony i en hotfull sits – måste hon välja mellan sin lojalitet gentemot Arman och att rädda Fiona undan utvisning.
Efter sammandrabbningen med gränspolisen är Fionas och Thonys relation ansträngd till följd av Thonys lögner. Arman utnyttjar Thonys relation med Garrett för att förse FBI med information.