The Cleaning Lady Kabayan
S1, A4: Thony står inför en hjärtskärande motgång i Lucas behandling och tar i desperation saker i egna händer. Men när en potentiell donator vägrar ställa upp vänder hon sig till Arman, som genast får saker att hända.