Jett
Mästertjuven Daisy "Jett" Kowalski har nyligen frigivits villkorligt och vill lämna brottets bana, men värvas av den kriminelle ledaren Charlie Baudelaire för att stjäla en ring av Miljan Bestic, en östeuropeisk brottsmagnat som bor på Kuba.
Jett tvingas planlägga en kupp mot ett ställe där en exklusiv pokertävling hålls. Baudelaires son Junior fortsätter att förarga sin far.
Jett letar upp Frank Sweeney, en brutal gangster som hon och Blair jobbade åt tio år tidigare.
Jett och kumpanen McKay vill stjäla en samlarbil. Josie tvingas in i ett farligt spel med Junior.