The Walking Dead A New Deal
S11, A18: Carol gör ett avtal med Pamela på sina vänners vägnar om att börja om på ny kula. Aaron, Jerry, Lydia och Elijah ger sig iväg till Oceanside för att informera dem om en plan. Commonwealth firar Grundarnas Dag.