A Perfect Score and a Bunsen Burner Marshmallow
S2, A18: Sheldon flyttar in hos dr Sturgis över helgen för att se hur hans liv skulle vara på college. En ensam Mary försöker knyta an till de andra i familjen under Sheldons bortavaro.