A Red Pill, A Blue Pill
S6, A14: Läkarstudenter börjar på akuten och Maggie håller ett vakande öga på en av dem. Natalie, vars mammas hälsa försämras ytterligare, försöker dölja hur hon bröt mot reglerna för att behandla henne.