Boardwalk Empire A Return to Normalcy
S1, A12: Nucky och Atlantic City förbereder sig för förändring på valdagen. Torrio medlar ett avtal mellan de två ärkefienderna, vilket får långtgående konsekvenser. Jimmy funderar på sin framtid, och det gör Margaret, Van Alden och Eli med.