A Rival Prodigy and Sir Isaac Neutron
S2, A2: När dr Sturgis knyter an till Paige – ett annat tioårigt geni – får Sheldons svartsjuka mormor att ingripa. Mary bjuder hem Paiges familj på en lekdejt.