S2, A12: Medan Hakeem agerar som Empires VD borrar Camilla sina klor längre och längre in i honom. Resten av familjen Lyon försöker att få honom att åter komma över på deras sida, men Hakeem har en egen plan. Samtidigt får Jamal motreaktioner från sina fans och Andre och Rhondas äktenskap testas.