Young Sheldon A Second Prodigy and the Hottest Tips for Pouty Lips
S4, A16: Sheldon hamnar ännu en gång på kant med Paige när hon överväger att börja på East Texas Tech. Mary ber June om råd när hon vill få till stånd en förändring.