Young Sheldon A Secret Letter and a Lowly Disc of Processed Meat
S3, A21: I sista avsnittet av säsong tre upptäcker Sheldon att Mary har haft en hemlighet om hans framtid. Mormor blir rasande när hon får veta att Dale sparkat Georgie.