A Stunted Childhood and a Can of Fancy Mixed Nuts
S2, A10: Bazinga föds! När Sheldon får veta att människor med hämmade barndomar kan bli socialt missanpassade försöker han uppföra sig som ett barn. Mormors och dr Sturgis förhållande sätts på prov när hon lär honom köra.