A Third Victim?
S1, A3: Medan utredningen kring Tonis misstänksamma död fortsätter får specialagent Shott får veta något oväntat om Harolds ovanliga relation till sin svägerska. Shott får förstärkning av FBI-agenten Jonny Grusing, som är specialist på seriemördare.