A Tummy Ache and a Whale of a Metaphor
S2, A12: När Sheldon blir sjuk och måste ligga på sjukhus i några dagar blir han världens värsta patient, och hans beteende tar ut sin rätt på alla. Dessutom får Missy känna på hur livet skulle vara utan hennes tvillingbror.