Cougar Town Woman In Love
S1, A6: Jules får veta att Josh är kär i henne och då inser hon att det är dags att göra slut, men Jules har aldrig gjort slut med någon förut och klarar inte av det. Då får hon hjälp av vännerna Laurie och Ellie.