Jules ska gå på den tionde dejten med sin boytoy Josh och då är det äntligen dags för... just det, sex. Sonen Travis ska åka hem till sin pappas nya hem och det råkar vara en båt på en parkeringsplats.
Av misstag råkar Jules berätta för Grayson att hon tycker att han är sexig och då vill hon att han ska medge att han tycker att hon också är sexig. Ellie deppar och tycker inte att hon är attraktiv sen hon fick barn.
Jules försöker få Bobby att göra något av sitt liv och bli golflärare på en country club men han är inte alls pigg på det. Laurie försöker ställa sig in hos en ny klient på kontoret.
Jules får veta att Josh är kär i henne och då inser hon att det är dags att göra slut, men Jules har aldrig gjort slut med någon förut och klarar inte av det. Då får hon hjälp av vännerna Laurie och Ellie.