Cougar Town I Won't Back Down
S1, A4: Av misstag råkar Jules berätta för Grayson att hon tycker att han är sexig och då vill hon att han ska medge att han tycker att hon också är sexig. Ellie deppar och tycker inte att hon är attraktiv sen hon fick barn.