The Tracker's Diary: Bears of Katmai A Working Ecosystem
S1, A3: Ingen tycker om stickande insekter, men om man tittar lite närmare kan man upptäcka att även den minsta och mest irriterande insekten kan vara nödvändig för ett fungerande ekosystem. När björnarnas och laxarnas aktivitet minskar bestämmer sig Casey och besättningen för att bege sig inåt landet för att söka efter den lekande fisken.