Ten Year Old Tom Trust Me, I’m a Nurse / A Yearbook to Disremember
S1, A3: Efter att ha blivit underkänd i idrott är stämning det enda alternativet. / Toms årsboksfoto säljs till ett skumt försäkringsbolag.