Ten Year Old Tom
The Bassoon Incident / Ice Cream Money
Tom byter en fagott mot en baseboll. Steroider borde göra susen. / Tom och Nelson kläcker en plan för att samla in glasspengar.
Efter att ha blivit underkänd i idrott är stämning det enda alternativet. / Toms årsboksfoto säljs till ett skumt försäkringsbolag.
Alla affärsavtal sägs upp när Tom erkänner att ett recept han säljer inte är hans eget. / Tom smider ränker för att få sin mamma sparkad från kafeterian.
Tom råkar orena Babe Ruth's handske under ett besök på Fenway Park. / Tom blir en lokalhjälte efter att ha iscensatt en räddningsaktion.