Ten Year Old Tom Tom Urinates on Boston/ First Responder
S1, A5: Tom råkar orena Babe Ruth’s handske under ett besök på Fenway Park. / Tom blir en lokalhjälte efter att ha iscensatt en räddningsaktion.