Abandando Abandoned
S1, A13: Donnas glädje över att Medavoy lämnat sin fru tar slut när han ändrar sig. Kelly och Sipowicz spårar upp en man som dödade maken till en vän till Kelly, medan en arg fru slår tillbaka efter att ha utstått misshandel från sin man.