New Girl About Three Years Later
S7, A1: Tre år har gått, och Jess och Nick har precis kommit tillbaka från en bokturné i Europa. Schmidt och Cece firar sin dotters födelsedag med ett kalas, där Jess stöter på sitt ex. Winston och Aly försöker välja ut ett gravidfoto.