Doc Martin Accidental Hero
S8, A6: Penhale bestämmer att polisen ska ha öppet hus för att skapa medvetenhet i kommunen men det blir inte som han tänkt. Morwenna lämnar kirurgiavdelningen för en helg tillsammans med Al.