S2, A22: Russell blir förskräckt när hennes alkoholproblem kommer fram när hon och Simone arbetar tillsammans med ett rånmord. Den stora dagen är äntligen här, Simone är marskalk och Andy Jr. är med när Sipowicz och Sylvia gifter sig.