Army Wives Adjustment Period
S7, A11: Männen återvänder från Afghanistan och Tim har svårt att vänja sig vid omställningen att vara hemma igen. Quicys skador kan riskera hans karriär i armén. Gloria oroar sig för att Hector är sårad.