S1, A17: När Mike får NASCAR-mästaren Tony Stewart och hans racerbil att pigga upp Outdoor Man inser Mike verkligen att han saknar adrenalinkicken som han brukade få under hans äventyr ute på vägarna. Strax innan Tony dyker upp för invigningen hittar Kyle ett sätt att ge Mike ett smakprov på den spänningen igen. Kristins önskan om att hoppa fallskärm påminner Vanessa om vilka risker hon brukade ta innan hon blev mamma.