Deadwood Advances, None Miraculous
S2, A10: Doc Cochran berättar för Bullock att Williams hjärna har skadats i olyckan. Ombudsmannen Jarry har läst spekulationerna i The Pioneer och kommer till staden för att ta reda på vad inställningen till annektering är där.