Adventures In Babysitting
S7, A11: Medan Dean blir besatt av att eliminera Dick Roman (JAMES PATRICK STUART) hjälper Sam en tonårstjej (MADISON McLAUGHLIN) leta efter sin pappa, en jägare som är försvunnen.