AI ÄR FRAMTIDEN, MEN KOMMER DEN ATT LÅTA OSS UPPLEVA DEN?
S1, A4: Kal Penn får en personlig upplevelse av artificiell intelligens vilket ger honom en skrämmande glimt av hur AI på egen hand kan lära sig att köra världsekonomin raka vägen in i nästa industriella revolution. Kan du avgöra om en robot kommer att stjäla ditt jobb, eller till och med har skrivit beskrivningen till detta avsnitt? Svaret kommer att överraska dig.