Den enorma och obegripliga världsekonomin
I denna dokumentärserie utforskas världsekonomin på ett roligt och spännande sätt i filmen The Big Shorts anda. I varje avsnitt besvarar Kal Penn med hjälp av någon känd kompis, en brännande fråga som: Hur kan jag tvätta en hög smutsiga pengar? Hur orolig bör jag vara för en gummi-katastrof? Och är det lättare för skitstövlar att bli rika?